U bent hier: Home / Mijn gemeente / Diensten van het Gemeentebestuur / Task Force

Task Force

De Task Force bestaat uit een groep gemeenteambtenaren die controles uitvoeren en vaststellingen doen met het oog op de naleving van het algemeen politiereglement.

Ter ondersteuning van de diensten van het gemeentebestuur voert de Task Force verschillende taken uit op het terrein. Ze is met belast met de uitvoering van controles noodzakelijk voor het goede beheer van de belastingdossiers en de dossiers gemeentelijke administratieve sancties. Ze is er ook om de burger te helpen bij bepaalde acties, zoals hulp aan bejaarde personen voor de vervanging van de identiteitskaart.

De Task Force is ook belast met de strijd tegen de overlast op het gemeentelijk grondgebied. Daartoe noteert ze de vaststellingen tegen de natuurlijke en rechtspersonen die de regels niet naleven van goed gedrag, die in het bijzonder vermeld staan in het algemeen politiereglement.

Ten slotte is de Task Force belast met verschillende punctuele opdrachten op het terrein, met name de bewustmaking van de burgers betreffende de nieuwe gereglementeerde parkeerzones en de inventaris van reclameborden aanwezig op het grondgebied van de gemeente.

Task Force
Wemmelsesteenweg 100 (Verdieping 1B)
task.force@jette.brussels